Gyakori kérdések

mindiGO TV Gyakran Ismételt Kérdések

  • Milyen szolgáltatás a mindiGO TV?

    Interneten keresztül elérhető műsorterjesztési szolgáltatás, melynek keretében a MinDig TV Extra kínálatában elérhető egyes televíziós csatornák adása élőben nézhető számítógépen, mobilon vagy tableten keresztül.

  • Milyen díja van a szolgáltatásnak?

    mindiGO TV szolgáltatás ingyenesen hozzáférhető minden MinDig TV Extra előfizető részére, akinek aktív TV előfizetése van.

  • Ki regisztrálhat a mindiGO TV szolgáltatásra?

    Minden MinDig Extra TV előfizető, akinek van élő szolgáltatása.

  • Milyen eszközön érhető el a szolgáltatás?

    A szolgáltatás számítógépen (PC/Mac), illetve Android és iOS operációs rendszerű mobileszközön (mobiltelefon, tablet) vehető igénybe.

  • Milyen mobil eszközön nézhető?

    Android OS mobiltelefon, vagy táblagép (Android 5.0 vagy újabb szoftver verzió) és Apple iOS mobiltelefon, iPod Touch, vagy iPad táblagép (iOS9, vagy újabb szoftver verzió).

  • Milyen böngésző támogatott?

    Személyi számítógépen Microsoft vagy Mac operációs rendszeren a böngésző típusa: Chrome 58.0, vagy újabb verzió, Internet Explorer 11.0, vagy újabb verzió, Microsoft Edge 40.1, vagy újabb verzió, Firefox 54.0, vagy újabb verzió; Safari 9.0, vagy újabb verzió.

  • Külföldön lehet használni?

    Külföldön nem lehet használni a mindiGO TV szolgáltatását.

  • Milyen csatornák érhetőek el?

    A Felhasználási feltételek tartalmazzák a mindenkor elérhető csatornalistát, az ebben szereplő csatornák érhetők el élő műsorként. Nem minden műsorszolgáltató járult hozzá, hogy az előfizetők online eszközökön is elérhessék a csatornákat, ilyenkor a csatorna csak a műsorújságban látható, élő adás azonban nem indítható. Előfordulhat, hogy bár egy csatorna műsora az előfizetők számára online is elérhető, de egy adott műsor mégsem nézhető meg. Ez amiatt van, mert a csatorna nem rendelkezik online közvetítési joggal az adott műsorra vonatkozóan. Ebben az esetben az adott műsorszám helyett egy tájékoztató üzenet jelenik meg a kért műsor elérhetetlenségéről.

  • Milyen a mindiGO TV-n elérhető csatornák képminősége?

    Adaptív streaming technológiának köszönhetően a rendelkezésre álló sávszélesség alapján a lehető legjobb minőségben továbbítjuk a csatornákat.

  • Mekkora sávszélesség kell a szolgáltatás nézéséhez?

    A szolgáltatás eléréséhez szükséges szélessávú internetkapcsolatra vonatkozó minimum feltétel, hogy az Előfizető által használt internet szolgáltatás garantált letöltési sebessége elérje a 5 Mbit/s értéket.
    Amennyiben az internet szolgáltatás nem éri el az előírt értéket, abban az esetben a Szolgáltató nem garantálja a szolgáltatás megfelelő működését.

  • Milyen adatok kellenek a regisztrációhoz?

    1. Név
    2. MinDig TV Extra műsorterjesztési szolgáltatáshoz tartozó előfizetői kártyaszáma
    3. Születési dátum (magánszemély esetén)
    4. Cégjegyzékszám (cég esetén)
    5. E-mail cím
    6. Jelszó

  • Korlátozva van az egyidejűleg használható eszközök száma?

    Összesen egyidejűleg 2 különböző eszközről érhető el a szolgáltatás, amiken két párhuzamos műsorfolyam nézhető.

  • Szükséges-e az eszközöket regisztrálni a szolgáltatás igénybevételéhez?

    Nem szükséges az eszközöket regisztrálni a szolgáltatás igénybevételéhez.

  • Mi történik a mindiGO TV szolgáltatással a TV előfizetés korlátozása vagy szüneteltetése alatt?

    Korlátozás vagy szüneteltetés alatt nem lehet használni a mindiGO TV szolgáltatást sem.

  • Mi történik a mindiGO TV szolgáltatással, ha a szolgáltatáshoz regisztrált TV szolgáltatás előfizetése megszűnik?

    MinDig TV Extra szolgáltatás megszüntetése esetén a mindiGO szolgáltatás is megszűnik, önállóan nem használható. Be lehet lépni a korábbi regisztrációval, de az élő tévéadásokat már nem lehet elindítani.

  • Mire van szükségem a mindiGO TV szolgáltatás igénybevételéhez?

    A mindiGO szolgáltatás igénybevételéhez aktív internetkapcsolat - mobiltelefon, vagy táblagép esetében mobil adatcsomag vagy egyéb internetelérés szükséges. A mindiGO TV szolgáltatás használatához folyamatos internetkapcsolatra van szükség.

  • Milyen nyelvek illetve feliratok érhetőek el?

    A legtöbb csatorna a műsorszolgáltató által biztosított alapértelmezett nyelven érhető el. Azon csatornák esetén, ahol rendelkezésre áll második hangsáv, vagy eredeti nyelv, a player beállításai (fogaskerék ikon) között megjelenik a nyelv választásának lehetősége, ott kiválasztható további hangsáv.

  • Hol tudok segítséget kérni probléma esetén?

    Kérjük, problémádat írd meg nekünk a MinDig TV Extra online bejelentő felületén: az „Írj nekünk” oldalunkon. A telefonos ügyfélszolgálat a 1211-es számon érhető el, élőhangban 7.00-21.00 között tudunk segítséget nyújtani.

  • Mit tegyek, ha nem emlékszem a megadott jelszóra?

    Belépésnél kérhetsz új jelszót, ha a régit esetleg elfelejtetted. Az új jelszót a regisztráció során megadott email címre küldjük ki.

  • Mit tegyek, ha rossz email címet adtam meg a regisztráció során vagy időközben megszűnt a megadott email címem?

    Írj nekünk vagy hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat (1211-es számon) ahol kollégáink segítséget nyújtanak majd. Törlik a hibás regisztrációt, utána egy megfelelő email címmel újra be kell majd regisztrálni.

  • Hol találom meg a kártyaszámot, amit a regisztrációnál meg kell adnom?

    A MinDigTV Extra szolgáltatásához biztosítunk Neked egy Conax kártyát, ennek a kártyának a chippel ellenkező oldalán találsz egy vonalkódot és efölött egy számsort, ez lesz a Te Conax kártyaszámod.

  • Hogyan kérhetek emlékeztetőt kedvenc műsoromról?

    A műsor adatlapján a csengő ikonra kattintva kérhesz emlékeztetőt a műsorról. A regisztráció során megadott email címre küldünk emlékeztetőt műsorkezdés előtt, vagy naptárbejegyzést küldünk a műsorról, amennyiben azt kéred. Amennyiben személyi számítógépet használsz, bizonyos böngészőkben pop-up üzenetként is megjelenhetnek az értesítők. A Beállítások menüpontban megadhatod, hogy műsorkezdés előtt mennyi idővel küldjük ki az emlékeztetőt.

  • Hogyan állíthatok be kedvenc csatornákat?

    A műsorújságban a csatorna neve mellett található csillagra kattintva jelölhetsz kedvencnek egy csatornát.

  • Hogyan kereshetek rá egy műsorra?

    A jobb felső sarokban lévő nagyító ikonra kattintva kereshetsz az aktuális műsorok között.

  • Hogyan szűrhetem le a csatornákat tematika szerint?

    A napok mellett található Csatorna tematika menüpontra kattintva egy vagy több csatornatematikát is megadhatsz, így könnyebben tudsz keresni a műsorok között.

  • Mit tegyek, ha olyan csatornát is szeretnék nézni, ami jelenleg nem szerepel az általam előfizetett csomagomban?

    Ha már előfizetőnk vagy, akkor az ügyfélkapu oldalunkon rendelhetsz meg további csomagokat. Ha még nem vagy előfizetőnk, akkor a webshop oldalon fizethetsz elő.

  • A Műsorújságban minden csatorna megjelenik, amit online is nézhetek?

    A műsorújságban a MinDig TV Extra szolgáltatás összes csatornája megtalálható, viszont csak azokat lehet online nézni, amelyek online közvetítési jogát a műsorszolgáltató engedélyezte. A felhasználási feltételek tartalmazzák az online is nézhető csatornák listáját.

  • Be tudom állítani, hogy csak Wi-Fi-n játssza le a videókat és ne csökkentse az online adatforgalmamat a szolgáltatás?

    Belépés után a Beállítások menüpontban tudod ezt beállítani.